Du är så Underbar!!!

Min Björn, du är så underbar det finns inte ord om hur fantastisk du är, att det fanns en sån som dig trodde jag inte! Jag är så lycklig som får vara din! Jag älskar dig med hela mitt hjärta! Du är den bästa nallen jag har!

Jag fick ju en miranda nalle av björn i julklapp, tydligen då han köpte den så fick man vara med och tävla om en större miranda nalle.
Han fick tre frågor om Miranda nallar och lyckades chansa dem rätt. Utslagsfrågan var att gissa nallens vikt utan att veta hur stor nalle det handlade om. Expediten sa att den var mellan 30-50cm hög så Björn gissade på 0.8kg och skrev ner sina svar och namn,mobilnummer och adress och gick därifrån.. Igår så ringde dem från Gallerix och sa till Björn att han hade vunnit! Nallen vägde 0.85kg så han gissade väldigt nära och hade nog en väldig tur då Jönköping är en stor stad och säkert många som försökte vinna!! :P 




Vi köpte några hyllor igår på ikea, en av dom vart min nalle hylla. Björn satte upp dom idag i sovrummet. Blev riktigt bra eller hur?


Kommentarer
Postat av: Angelina

HEEJ! Va roligt att du har en blogg, nu ska jag börja läsa! Hoppas allt är bra med dig! Kram Kram

2008-12-28 @ 22:42:42
URL: http://angelinaklint.blogg.se/
Postat av: angelsusanne

Vilken nalle........

2008-12-29 @ 18:16:53
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Ina!

Hittade till din blogg via din mamma, jätte kul! Vad härligt att du har hittat kärleken! Jätte söta nallar. Olov hälsar! Kram Ida

2008-12-30 @ 15:08:01
URL: http://minatrerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0