En underbar jul!

Det är ett tag sen jag skrev men det blir väl så över julhelgen, så vad har jag gjort nu då förutom att jobba o slita som vanligt?
Förra söndagen blev det promenad med museumbesök och senare bjöd Björn mig på bio och vi såg YesMan, Jim Carreys nya komedi. Den var kul och sevärd!
På tisdagen så handlade vi dom sista klapparna och körde till Katrineholm, i år vart julen hos pappa.
Fick faktiskt en vit jul i år då det snöade när jag tittade ut genom fönstret på morgonen!
Har inte firat jul med han på ca 5år räknade vi ut så det var riktigt trevligt med god mat!
På julaftonskvällen körde vi till Skarpemo, ca 5mil nordväst om Jönköping där Björns föräldrar bor.
Julfirandet blev på juldagen hos dom. God mat och julmys igen och lite mera klappar delades ut :)
Vi stannade den natten med och spelade lite spel och såg film med hans bröder. Så jag kan säga jag har haft en lugn och mysig jul men självklart saknade jag mamma vart ju första julen utan henne..men firar nyår ihop iaf:) ska bli kul åka upp har inte träfffats sen jag flyttade ner o det är ju lite mer än 3månader sen..


Vad jag fick i julklapp:

* GPS
* Vänner box nr6 till min samling
* Smycken
* Rosa handdukar (Björn fick svarta)
* äkta indiskt överkast

Tillsammans fick vi:

* Påslakanset
* strykjärn
* tallrikar & skålar från Höganäs
* grytlappar
* ljusstakar
* massa choklad

Av min underbara Björn fick jag:

* Miranda nalle
* Miranda nalle choklad 2st
* Playboy piercing till naveln


Jättebra GPS som jag kommer ha stooor användning av! :)


Nu saknas bara box nummer 5 oxå.. :P


Mirandanallar som jag samlar på! <3



Efter allt julfirande så gick vi runt på A6 och Ikea, hittade då detta:
Den kromade grisen för våra sparpengar.


Innan var det ljusblå rund matta lite roligare med andra färger än det vanliga blåa som är i badrum..



Sen har Björn en överraskning åt mig tills vi går ner på stan sa han imorses, något som ska finnas på Gallerix speciellt för mig.. Undrar vad det kan vara? :)

Så tack alla för dom fina julklapparna! och ha en god fortättning och ett gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

vad fint det blev i badrummet.Snart......får jag äntligen träffa er....ni sitter nu i bilen på väg upp till oss......oh vad skoj.Längtar.....kram/mamma

2008-12-29 @ 18:18:40
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0