Godmorgon!

Typisk julfrukost för mig, varmchoklad med minimarshmellows sitta vid tvn och mysa med Björn.



Självklart har jag en chokladkalender!




Dagens planer:

1. Gå på relax på Atlantis Spa ( www.atlantis-spa.com )

Så här står det på deras hemsida.

"I relaxen njuter du av ångbastu, bubbelpool och vanlig pool i en härlig miljö. Du kan beställa mat och dryck och vi har fullständiga rättigheter. Bara att strosa runt i badrock och tofflor är njutning. Och det blir bara bättre när du glider ner i poolen som mäter 12x6 meter och alltid håller 32 grader. I vår relax finns också bubbelpool för 10 personer, ångbastu, torrbastu, och varmrum."

Visst låter det härligt?! :)

2. Laga söndagsmiddag, honungsmarinerad fläskfilé med ananas och egengjord klyftpotatis med sås.

3. Filmmys, "The Butterfly Effect" med Ashton Kutcher!

Kommer bilder senare:)

Kommentarer
Postat av: dragracingsantina

elina har okså en såndär kalender!!jag saknar okså dig /100000 kramisar från mig santina

2008-12-07 @ 12:33:25
URL: http://dragracingsantina.blogg.se/
Postat av: dragracingsantina

hej jag saknar dig/elina

2008-12-07 @ 12:38:38
URL: http://dragracingsantina.blogg.se/
Postat av: angelsusanne

oj vilke frukost och vilken middag ni ska laga och äta........!!!!Själva ska vi till lappkåtan och äta julbord.Tror jag hellde kommer till er och äter.Ser att tjejorna har skicka miljoner med kommentarier till dig...hahahha/kram susanne

2008-12-07 @ 13:17:18
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Nena

saknar dih <3<3

2009-02-01 @ 14:56:36
Postat av: Nena

Du vart jätte fin på bilderna!!

Hoppas du har det bra? :D

Kram lillsyrran Nena<3

2009-02-01 @ 14:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0