Lediga dagen!

Idag var det min lediga dag så jag har varit nere på studion där Björn är, sen har jag gått en sväng på stan, hitta en julklapp till Björn men tänker inte avslöja här vad det blir men tror och hoppas han kommer gilla det:) Sen så har jag varit till frissan, äntligen har jag orkat göra nå att mitt tråkiga hår, vart lite mera liv i det o lite mera rockigt precis som jag känner mig :)

Lite för och efter bilder:


Före:

Tråkig vanligt brunt, lite urtvättat och slitet.

 

Efter:

Ska vara lite mörkare brunt och rätt så rosa slingor bara på sidorna.





Kommentarer
Postat av: angelsusanne

du blev jätte fin.Vad tycker sambon då????

blir det mamma som får toppa dig sen?

Sköt om er och vi saknar er mycket/kramis

2008-12-04 @ 21:32:36
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0