Onsdag 10/12

Denna vecka har funkat rätt bra med jobbet, visa dagar bättre än dom andra men jag börjar lära mig nu iaf.
Som vanligt är jag jätte trött när jag kommer hem från jobbet, känner mig så osocial mot min älskling på kvällarna, när det enda jag gör efter vi ätit är att däcka i soffan. Men men hoppas han står ut iaf:)
Ska bli skönt med en långhelg i helgen min lediga dag är på fredag och måndag, jag känner att kroppen behöver vila upp sig lite, jag är väldigt sliten, går bara segare och segare kliva upp på morgonen... Kanske för att väckaren ringer 04.20?! och att Björn ligger och sover så gott och är jätte mysig!
I helgen blir det att köra till Katrineholm, pappa fyller år på tisdag så vi ska fira honom på lördagen. Ska bli kul att hälsa på:) 
Sen ska vi kanske förbi i Vingåker och seöver mormors grav. Ska förbi farmors oxå innan vi lämnar Katrineholm.
Sen i helgen blir det julgrans pyntning och ev pepparkakshus bakning:) Riktigt mysigt!
Kommer bilder på det sen det lovar jag!



Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Förstår det känns jobbigt att kliva upp när ens älskling ligger kvar och sussar som bäst.

Är nu slut efter all kutning i affärer i Skellefteå.Men det blev många julklappar.Även till dig gumman!!!!1Väntar på att få se hur erat pepparkakshus kommer att se ut."ler"

kramis

2008-12-10 @ 23:27:32
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0