Till Min Älskling!

Vi har inte varit tillsammans så läge men allt känns så rätt, jag trodde inte att det fanns en sån som dig!
Hur du får mig att känna mig så lycklig är helt underbart!
Jag älskar din personlighet, din röst, din kropp, sättet du skämmer bort mig på och hur du får mig att skratta fast jag är deppig.
Det finns mycket jag kan skriva upp men det jag älskar mest av allt är DIG!

                                                                                                                                    // Din Ina

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

OOOOOhhhhh.......vad gulligt!!!!Nu blir nog han glad!Här är det kallt och snö.I stugan är det 40 cm snö. Blev så glad att ni kommer till nyår.Jag längtar så mycket./kramis mamma

2008-12-02 @ 20:18:41
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Björn

Tack älskling! Du vet ju hur mycket du betyder för mig så varför skulle jag INTE skämma bort dig och ta hand om dig? :)



Älskar dig oerhört mycket och det hoppas jag du aldrig någonsin behöver tvivla på!



Många kyssar! //Din nalle

2008-12-03 @ 11:36:40
Postat av: angelsusanne

men gud vad ni är söta.......är så GLAD att Ina äntligen har funnit en kille som verkligen är reko.

Kram till er båda

2008-12-03 @ 22:26:30
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0