Tredje advent!

Idag har det varit en lugn dag, Jag har äntligen pyntat granen, Björn lovade jag skulle få göra det som tidigast tredje advent så nu har vi det riktigt julmysigt i lägenheten!
Resten av dagen har det inte hänt så mycket, sett film och bara haft det mysigt. Vi komme nyss hem från en liten promenad från Max. Jag vart lite sugen på milkshake så vi tog en sväng ned dit. Men gick en sväng längre på hemvägen iaf:)
Imorgon blir det nog en liten städdag har tvättid och lite disk. Jag har ändå min lediga dag imorgon så får passa på då:)

(Våran fina gran! Björn har gjort våran fina stjärna! puss på dig älskling)


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Oj vad fin granen blev.Var på julfest(Elina)igår.Var mkt trött när vi kom hem.Idag blir det en slöar dag.På tisdag har jag bad på lassa.Sköt om er/kram mamma

2008-12-15 @ 04:26:49
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Bettan

Vilken fin gran ni har, får titta in till er i stan så jag får se den "live"

2008-12-17 @ 20:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0