Hel dag av jävulskap!

Dagen började inte alls bra i fredags, när jag kom till jobbet och skulle backa till min plats på terminalen så hade någon ställt en släp där, så fick jag försöka hitta vems det var och flytta på det, sen skulle jag backa imot min plats igen då funkade inte  backen på bilen. När jag väl hade lastat och skulle iväg så gick det rätt bra med mina lossningar tills jag skulle backa igen...jag har fått kämpa hela dagen med att få in backen men till sist gick det inte mera, mina armar är helt slut efter allt slit!
Nu är det ju äntligen helg, så nu får man ha det mysig med Björn:)
En sak som gjorde mig på bra humör  var att det var rätt mycket snö i Tranås, känns mera som vinter då! Sen så vart ju inte mina jul känslor direkt minder heller hehe jag sitter och smått jul pusslar hemma på kvällarna, men har lovat att inte sätta upp en massa julpynt förrens i December :P thihi får se om jag kan hålla mig. jag har redan suttit och klippt ut snö flingor av självhäftande insynsskydds plast som jag satt upp i fönstret i vardagsrummet. Så jag får en liten känsla av vinter iaf är ju van vid Norrlänsk vinter inte Smålänsk vinter. Men men kommer nog gå bra, får fara upp till Mamma på Nyår och få var med om "riktig" vinter.

(mina snöflingor)


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Fina snöflingor....men här har vi äkta idag.Snöar för fullt och blåser som fan....knappt sovit i natt för blåsten.Fniss......kan du inte hålla dig med julpyssel???? Sussa gjode inte heller det hon klädde sin gran i november...hahah.....Så håll ut.....snart är det december...Kram

2008-11-24 @ 07:34:29
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0