Ina

Tänkte skriva lite vem jag är, så ni vet vems blogg ni läser.

Jag är Ina 21 år, liten halvtokig tjej, gillar att göra det mästa, bilar är väl ett av mina största intressen. Jag har nu bott i Jönköping lite mer än 1 månad, kör lastbil åt Rosenlunsåkeri (dhl) och bor med min underbara pojkvän Björn. Jag bodde innan i Lycksele en liten stad uppe i Norrland.
Det var tänkt jag skulle flytta till Katrineholm i början men hittade Björn på en bilträff i somras på Mantorp så vart Jönköping där han bodde. Ja vad ska man mer skriva...Kommer väl på nå mer en annan gång annars få ni väl fråga.


(bilden är tagen i våras uppe i Lycksele)


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

längtar du inte hem till Lycksele när du ser den fina bilden på norrland???????

saknar dig/er mycket.kram mamma

2008-11-18 @ 12:16:08
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: angelsusanne

Självklart ska vi bada tunna till nyår...det gör vi ju alltid.Jag ska iväg på hemlig ort i helgen.Gubben tycker jag ser så trött och sliten ut.Gulligt av han men du vet jag hatar att inte få veta vars jag ska....kontollmänniska som jag är..../kram och var rädda om varann

2008-11-19 @ 07:43:02
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0