Jul pirret är igång!

Nu är det inte långt kvar till jul!!! På söndag börjar jul pyntet, mysigt det kommer vara här hemma då, det är redan jätte mysigt men med lite jul saker kommer hela magen pirra ännu mera! Fattas bara lite snö=/  Idag då jag körde min Österbymo sväng så lämnade jag lite gods på ett ställe där dm hade lite julsaker osv, så såg jag en ljusboll hänga i fönstret, inte vilken som hellst den var rosa och fluffig!!! var ju tvungen ha den, fick 15% rabatt för att jag var chaffis hehe inte illa:) Sen förra helgen köpte vi en vanlig röd adventsljusstake som jag satt och målade svart här för någon dag sen lite roligare och så passar den bättre in hos oss. På söndag ska jag lägga ut lite bilder på hur det ser ut där vi bor vet att mamma vill jag lägger ut lite mer än bara lastbilar hehe

(Rosa flufflampan hamnade i sovrummet.)







Kommentarer
Postat av: angelsusanne

hahahahh...det var en sån bolllampa som jag såg i Stockholm som jag sa till gubben att du skulle ha...komiskt.VA?????? ska du skriva och visa annatt än lastbilar...TACK!!!!!!! Visa dina fina tavlor du har gjort och även de som Björn har gjort.Det är tokigt på min bloggsida så jag får lägga ut bilder på barnens adventkalender i morgon./kramis mamma

2008-11-27 @ 22:53:15
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0