Måndag 24/11

Jag skulle hämta släpet på eftermiddagen, det hade snöat hela dagen och det var jätte halkigt ute.
Släpet var fullastat och lastbilen hade inte tillräckligt med vikt på axlarna så jag tog mig först inte iväg från kajen, sen körde jag fast i en backe, stog över hela vägen som tur kom bilar förbi till en viss del men. En traktor kom och bärgade mig därifrån sen var det bara hålla järnet hela vägen hem för att inte köra fast igen. Med mycket gas och rätt växel tog jag mig hemmåt men jag var rätt nervös och smårädd men en ny erfarenhet kan man kalla det.

Sen på Tisdag morgon när jag skulle till jobbet var det rätt kul, det hade snöat under natten och jag har bara sommardäck på bilen så det gick rätt brett efter vägen hehe så idag på min lediga dag (Onsdag) var jag till Katrineholm hos pappa och hämtade mina vinterdäck och lite småprylar. Där bland mina kartonger som jag har i hans garage var det en extremt stor och äcklig spindel!!! Jag hade hurrven (äckelrysningar) i flera minuter och mådde illa. Jag HATAR spindlar!!!




Kommentarer
Postat av: angelsusanne

hej gumman.Jag flinar för mig själv när jjag läste det du skrev hurven....snacka om norrlänskan sitter i dig än i allafall.Längtar tills vi ses till nyår.Då får Björn en konkurens för jag kommer bara att krama dig hela kvällen...fniss.....ha det så höres vi/kram mamma

2008-11-26 @ 22:49:03
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Ina

haha klart norrländskan är kvar...minst 5pers frågar mig varje dag vart jag kommer ifrån. hörs tydligen väl att jag inte kommer här i från o det är nog minst 1ord varje dag som Björn frågar vad det betyder hehe ja jag tror han tillåter att du får hålla om mig då vi kommer upp han har ju mig all annan tid;P saknar dig mamma!

2008-11-27 @ 17:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0