Onsdag 19/11

Idag har varit en stressig dag, började jobba kl 04.45, lastade på mitt gods och kopplade släpet som jag skulle lämna i Tranås dit jag kör. Lastkajen som man backar intill där är rätt tuff. Det står saker överallt och det är trångt, inte mycket utrymme för fel. Jag har inte vågat backa mot där förr pga att det är så lite plats så en kollega har hjälp mig tidigare. Men idag tyckte han att jag skulle prova själv, det gick felfritt!!! Jag har inte behövt backa med släp sen jag gick ut skolan (2006) så det kändes rätt bra att man har det i sig än. Resten av dagen körde jag i Österbymo utanför Tranås, det är rätt mycket skogskörningar och idag hade jag så många att jag fick stressa för att hinna med allt. I slutet av dagen hade jag hunnit med alla hämtningar och nästan allt gods så helt okej fast det var stressigt!
När jag parkerat bilen på terminalen så körde jag och hämtade Björn på studion där han är lärling som tatuerare.
Så ikväll är vi nog båda rätt trötta, blir tv och natti natti.



( Jag i arbetet)

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Ohhhhhhhhh....vad jag saknar dig när jag ser på kortet....du är så fin gumman!!!!!!

I morgon kväll ska jag och Carola gå på paketinslagningskurs. Så nu lär ni få fina inslagna paket i år...hahahhaha.....får lära dig sedan för du tycker ju oxå det är kul.Santina fick idag att hon ska sjunga en vers med en blyg förskolebarn på advent.Vem hörs mest tror du???Hon var så stolt må du tro.Ta det lugnt på vägarna./KRAM

2008-11-19 @ 22:50:22
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0