Shopping!

Det var länge sen jag var ute och unnade mig själv något tyckte Björn så vi tog bilen och körde till Lager 157 ca5-6mil från Jönköping i Gällstad. Där fanns det stora lager där dom sålde märkeskläder, inredning och prylar billigt. Jag hittade rätt så mycket saker.

* Lee jeans
* Diesel jeans
* Redrabbit  linne (gula)
* Levis Långärmad tröja (blå)
* Redrabbit linne (rosa)
* Rosa leggings
* Vit svart randiga overknee sockar
* Röda benvärmare
* Svart vit palestinasjal
* Frank dandy trosor (blå)
* Miss Wonderland underkläder (Svarta med vita prickar)
* Ljusbruna fluffiga mystofflor
* Smörknivar
* Ett par svarta sänglampor

Allt som allt ca 1600:-, bara kläderna skulle med ordinarie pris gått på ca 3400:- egentligen!!! :D

Här är bilder på lite av kläderna:


Sött och snyggt :)
 


Lee Jeansen, rosa linnet och så lånade jag Björns keps.



Posade fint inne på en inredningsbutik. Tack Älskling för en kul dag!



Sen när vi komme hem till Jönköping igen så gick vi en sväng på stan, det var mycket folk för att det var skyltsöndag. Man fick mer julpirr i kroppen sen så lyckades jag få i mig årets första pepparkaka :)

(Julmys på stan)



Tyvärr vart det inga bilder på lägenheten och vårat julpyssel men det kommer. Idag fanns ingen tid :P

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Oj det var mkt du fick för pengarna.Dit MÅSTE vi fara när jag kommer ner till er.Snygga jeans lite ovanligt att se dig i lite pösiga byxor.Snyggt!

Strumprna skulle inte jag ha men du är ju ung och smal.Väntar frtfarande ivrigt på bilder över lägenheten och erat julpyssel./kram mamma

2008-11-30 @ 22:28:09
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0