5-13 april, Påsk!

Veckan före påskhelgen var jätte rolig, Våran kompis Mickan hade påsklov så hon bodde hos oss hela veckan. Vi var på äventyr varje dag, lekte i lekparker, solade, hämtade min nya bil och hade allmänt kul:)
Fredagen så åkte vi ned till Jönköping för att fira påskhelgen där. Jag och Björn hade jätte kul! Däckrök och bilträffar, kan det bli bättre?! Det finns så mycket att berätta från den helgen att jag vet inte vart jag ska börja, men iaf så fredagen var det bilträff och lördagen var det kaos i stan hehe bilar överallt som burna och lekte!
Sen söndagen så var vi på elmia mässan. Massa fina bilar och motorcyklar. Sen så åt vi en underbart god middag!
Måndagen hände det inte så mycket vi träffade några kompisar innan vi körde hem till Nyköping.
Vi gjorde ett sista stopp i gränna på hemvägen och köpte varsin polkagris:)

Bilder vart det väldigt många av så det orkar jag inte lägga ut här så bilder finns på min facebook sida:
http://www.facebook.com/home.php#/album.php?aid=76010&id=644553994

En supra som lekte på Ikea parkeringen..



Jag står vid min drömbil, mazda rx7.


Inne på mässan så fixade Björn så jag fick sitta i en rx7!

Tack så mycket Älskling för den bästa påsken! du är bäst! Älskar dig massor!!

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

ni verkade ha haft en trevlig påsk med fina bilar......kan tänka mig att du trivdes. Miss you/kramis mamma

2009-04-14 @ 14:55:32
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0