April, April..

Idag är det ju 1a april, då man får luras med folk hehe har bara lurat mamma idag. Själv har man inte blivit lurad...ÄN!
Men men idag har det varit riktigt vårväder! Var 25+ i solen på våran balkong idag, har suttit i solen hela dagen hoppas man fått lite färg i ansiktet efter den bleka vintern.

Sen så vill jag säga ett stort Grattis till Anneli som fyller år idag, och till Elisabeth som fyllde år igår! Många kramar :)

Det är rätt tråkigt att inte ha ett jobb, man vet inte riktigt vad man ska sysselsätta sig med om dagarna.
Jag promenerar och håller det rent o fint hemma och fixar mat så Björn får matlådor med sig till jobbet.

Så idag förutom att sitta på balkongen och njuta av värmen så har jag provat en ny frisyr och sminkning...

Lite extrem..men tycker det vart rätt okej:)


Aja får väl se vad man hittar på för skoj i morgon då..

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Ha...ha... nog lurade du mig allt!!Berättade för Peder han bara skrek...va slagit sönder bilen...sedan fattade han...så han blev oxå "lite" lurad.Sminkningen och frisyren blev bra.Så ska du ha håret tycker jag.Själv har jag färgat igen så nu är jag nöjd.Min första arbetsdag idag efter snart 7 år.Lär nog dö i soffan ikväll...fniss....

Saknar dig sååååå mkt.Men jag läser din blogg vrje dag så jag får då veta lite iallafall. Kramis mamma

2009-04-02 @ 11:47:51
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Nalle

Du är så j*vla vacker älskling! :)

2009-04-03 @ 00:05:52
Postat av: Anneli

Tack så mycke "Flöte" ha en fortsatt bra dag!

Vi ses nästa Torsdag = )

2009-04-06 @ 11:09:12
Postat av: Anneli

Tack så mycke Flöte ; )

Vi ses nästa Torsdag!

2009-04-06 @ 11:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0