Fredag 17 april

I veckan har det varit segt! Jag söker jobb mera jobb o sen då jag sökt lite till så söker jag mera jobb...man blir helt seg i huvudet! Tur det är vår iaf hade det varit mörkt o kallt hade jag nog blivigt rätt deprimerad.
Idag så har jag stått och förberätt lite inför imorgon. Pappa och hela familjen kommer hit och vi ska grilla lite på våran "lilla" balkong:) Ska bli trevligt. Jag har exprementerat lite med att göra en ny efterrätt och sallad:) Hoppas dom kommer gilla det?!

Annars händer det inte så mycket här direkt, vi var på Rockbaren igår och umgicks lite med nå polare och lyssna på lite musik, det var trevligt att få komma ut lite man känner sig lite instängd här när man är ensam på dagarna. Jag är ute o promenarar och försöker hålla mig sysselsatt men men..

Ska försöka komma ihåg att ta bilder på grillningen i morgon:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0