Grill helg:)

I lördags så kom pappa, Anneli, Billy och Helena förbi hos oss och vi grillade och hade jätte trevligt.
Jag glömde ta kort från själva grillningen för jag var så hungrig men jag har kort när vi skulle äta efterätten iaf:)

Jätteskönt att sitta ute i solen:)


*Stekta päron med socker och smör.
*chokladmousse gjord på grädde, smält blockchoklad och äggula.
*riven choklad och toppen på päronet som dekoration.



Sen på lördagkväll så kom Ted förbi ( en kille som Björn har tatuerat och som vi blivit kompis med) vi skulle fara på Nyköpings första bilrace för i år:) Det var väldigt kallt med roligt!
Söndagen så vart det grillning igen med Ted och hans tjej Heidi och deras lilla dotter Jennifer.
Det var mycket gott och trevligt!
 Får se om det häner något spännande i veckan eller om det bara blir som vanligt.

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

det ser härligt ut önskar jag kunde vara med.Ska gå och sova nu...as trött..jäsp.../kram mamma

2009-04-20 @ 21:26:20
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Pappa & Anneli, Billy & Helena

Tack för en jättehärlig dag med er ;)God mat och vackert väder fick vi oxå! Måste vi göra om snart igen. Nu är det en till som är heltokig i affären Silverbullet...Ja Helena så klart :P

2009-04-28 @ 15:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0