Hmm??

Jag har suttit och tittat efter bilder som man kan ha lite som mall till att göra klart min tatuering på revbenen hittade en del, men så har jag ju suttit och fnderat på något annat oxå..
NEJ, jag ska inte tatuera mera! just nu...men funderingar kan man väl ha?! :P

Då är min tanke så här...En så kallad "corset piercing" fast  som tatuering. För er som inte vet så piercar man ringar efter ryggen och andvänder sedan tex. Siden band och gör som en "korsett" ( Mkt snyggt tycker jag!)

Men jag vill alltså ev ha en sån fast tatuering men eftersom det är något som sitter hela livet så vill jag fundera länge innan jag gör något sånt...MIn tanke är då göra en sån med "piercingar" eller ska man göra utan ringar och tatuera så det ser ut som bandet går genom skinnet??

Har hittat lite bilder på nätet som man kan föreställa sig lite bättre..

"Med piercing ringar"


"Genom skinnet"


Självklart så skulle Daniel få göra det på mig så det skulle bli mera personligt och mera liv i tatueringen:)
Men först o främst ska min på sidan bli klar!

Snälla kommentera och säg vad ni tycker....

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

den längst ner var mer du....med rosa band.Men tänk dej för först den sitter hela livet sedan när du är gammal och kanske bilringar som mor. :) kramis

2009-04-03 @ 10:46:50
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hmm.. jag håller med din mamma ;)

2009-04-07 @ 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0