Måndag 27 april

Helgens äventyr:

Fredagen: Var vi och bowlade med några polare, jag fick 3st strikar! Varken jag eller Björn har bowlat på länge så det var rätt skoj, jag vann över Björn:P Sen efter det så for vi alla på fest tillsammans, vi tog det väldigt lungt och bara satt och hade det trevligt och skaffade nya vänner:)
Lördag: Så var vi nere vid hamnen och åt glass och myste i vårvärmen! 17.00 så blev jag fotad igen (bilder kommer senare)
Denna gång "rocktema". Vart en del bra bilder:) Efter fotningen grillade vi och tittade på film, MIB (Men In Black).
Söndag: Var vi till Norrköping på Tattoo-mässa. När vi kom hem så myste vi bara framför tvn och åt glass:)

I veckan så händer det inte mycket, söka jobb som vanligt. Till helgen ska vi träffa Ted och Heidi och fara på en fest hos någon dom känner sen blir det rockbaren:) Hoppas man kan få se en brasa med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0