Onsdag 22 april

I veckan har det varit väldigt lugnt, jag har bakat och gjort matlåda till Björn. Sen så har jag suttit i tatueringsstudion några timmar för att Björn har jobbat över. Annars så gör inte jag så mycket, jag har varit lite deppig dom senaste dagarna för att jag inte har något att göra man får hoppas det börjar komma igång något snart.

På torsdag blir det nog rockbaren som vanilgt, rätt trevligt att fara dit på torsdagar och bara snacka och ha det trevligt och lyssna på bra musik:) Vad som händer i helgen vet jag inte förutom att det lät som om att det ska vara bra väder! Får se om vi grillar lite på lördag eller vad vi hittar på.
Söndag ska jag iaf fotas igen, ska bli kul att prova något nytt. Blir rocktema! ska fotas i studio och utomhus i en grafittitunnel! Får se hur dom bilderna blir.

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Oh.....gumman önskar jag kunde ge dig ett jobb så du inte är så deppig.....!!!!!!Saknar dig såååå mkt.Ha en trvlig kväll i rockbaren./kramis

2009-04-22 @ 17:07:53
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ska bli spännande att få se bilderna. Hoppas att ni hade kul på rockbaren.

massor av kramar

2009-04-28 @ 11:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0