Onsdag 29 april

Igår fick jag ett samtal om ett jobb låter som om jag ska få det, ett sommar jobb på "fraktservice i Katrineholm". Får veta senare i veckan om det så skriver mera om det då:) Känns riktigt bra att veta man har något att göra framöver, känner mig inte alls lika deppig längre.
Idag städar jag lite och röjer undan inför helgen. Det blir ju Valborgs fest med några kompisar på torsdag och sen under helgen så kommer nog Björns familj och min familj för att gratta Björn som fyller år på onsdag (6 maj).

Idag så jobbar älsklingen lite längre än vanligt, han hade någon tatuering sent idag så får se när han kommer hem.
Har ju glömt att skriva att deras hemsida har äntligen kommit igång och är jättefin!!

www.brotherstattoo.se   

Jag är så stolt över min älskling! Visst har det varit tungt ett tag men jag vet att i framtiden så kommer han bli riktigt duktigt på det han gör för han är redan väldigt duktigt så då kan man bara tänka sig hur det blir sen:) Sen så tänker man inte på det jobbiga så mycket för vi har varandra och gör det bästa av det:) Jag trivs jättebra och är riktigt lycklig!
Jag älskar dig min Nalle! <3

Min snygging!!




Kommentarer
Postat av: Foki

Svar: hehe jag köpte dom på Ica :) & Tack så jättemycket för den fina kommentaren!^^ Jag uppskattar det verkligen :) och glad blir jag :D



// Jag önskar dig en trevlig kväll! =)

2009-04-29 @ 19:40:55
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0