Flytt!!


OJojoj
..Nu är vi trötta och helt möra i kroppen!!
I söndags lite halv sent på dagen fick vi veta att det var okej för oss att flytta in i nya lägenheten!!
Så igår och idag har det varit att bära på kartonger och allt möjligt upp på 3e våningen!!
Min stackars älskling sträckte benet idag så han har rätt ont nu..ska blåsa lite på han så kanske det går över :)

Vi sov i nya lägenheten i natt och det var rätt jobbigt..Jag vaknade flera gånger och hade svårt att sova!
Även svårt att andas..förra ägarna har haft katter och rökt inne och det var visst inte så bra för mig..!
Så vid 4 i morse orkade jag inte mera så jag väckte Björn och så la vi oss i soffan och såg en film innan vi började att flytta resten av alla sakerna. Så vid 20.00 idag var vi klara med städningen i gamla lägenheten!

Nu har vi fullt med kartonger och prylar så jag lär ha saker att göra i veckan iaf :)

Så nu har jag skrivit lite får uppdatera lite senare i veckan när jag kommit en bit!!

Nu är det sängen för våran del!

Natti Natti!





Kommentarer
Postat av: Anneli & Pappa

Va kul att ni kom in till slut! Trist bara med katt/röklukten :( Får hoppas att värden hjälper till att fixa iordning lgh. så ni får det bra!

Vi ses kanske till helgen!

2009-09-01 @ 13:09:52
Postat av: ellinor

hej, allt bra med dej?:P

Puss&kram.

2009-09-01 @ 13:38:29
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: angelsusanne

Att folk får röka i lägenheterna.Erat nya boende såg jätte fint ut, blir nog ännu bättre när ni har fixat allt ni vill ha.Längtar efter er....kramis

2009-09-02 @ 09:41:01
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0