Fredags mys!

Igår var det jätte trevligt på festivalen! Fick se ett par artister! Min favorit var ju så klart Måns!! Det blev ett riktigt liv på alla brudar när han klev in på scenen!!

Måns på scenen


Här står vi o myser.




Idag så har vi varit på stan och haft det mysigt, kollat lite kläder o prylar.
Vi fikade på ett nytt mysigt ställe. Jag åt kladdkaka med grädde.


Jag idag!


Jag fick en ny tröja idag av min söta älskling han valde den och tycer att jag ska ha den ikväll!!

Tröja från H&M


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

är sååååå glad att Björn får dig att använda färg på tröjorna....du som alltid bara har haft svart....en glad mamma & svärmor.Ha så kul ikväll/kramis

2009-08-22 @ 19:32:32
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Anonym

MÅNS VAR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST !!

2009-08-26 @ 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0