Godkväll!

Godkväll på er alla!
 (Försökte att blogga igår kväll men det gick inte så lägger ut inlägget nu i stället!)
Idag blir det ett sent inlägg, vi har varit ute med nå polare och bara stått och snackat skit så vart jag lite less och sa till Björn att köra mig hem så han fick lite "grabbtid". Så jag satte mig vid datorn och kollade som vanligt in Fokis blogg som jag läser varje dag. (foki.blogg.se) Hon hade hittat lite roliga prylar på en sida som jag nu har suttit och kollat igenom lite och hittat massa skoj som jag skulle vilja ha!! Massa onödiga prylar iofs men..
Sidan heter www.perpetualkid.com Ska visa lite som jag hittat!!

Plåster med Pacman och Hello kitty nyckel pryl..
 

Badpropp och badrums klistermäsken..Spindeln vill ja INTE ha..
 

Till tandkrämstuben och ketchup flaskan..gör vardagen lite roligare!!
 

Mjölk/grädd kanna och satlkar


Det finns MASSOR av saker jag vill ha från den sidan..får väl se om man beställer något därifrån någon gång..den är ju inte en svensk sida så man får väl se..

Nu ska jag ta och fixa mig klar för att krypa ned i sängen och vänta på att Mysisen ska komma hem så vi får mysa ihop tillsammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0