Katt!

Jag har hittat katten jag vill ha!
Eftersom jag inte riktigt tål djur så får det ju bli en Sphynx! Dom har inget hår, det är en så kallad naken katt.
Jag har kollat upp dom lite och fått reda på att det är sällskapliga och nyfikna katter.
När vi var i Umeå i lördags på Nolia så var det en katt utställning som vi kollade lite på och där fanns det Sphynx katter som man fick klappa. Dom var så mjuka och helt underbara!!
Sen är det typ enda katten Björn kan tänka sig att ha, han tycker dom är tuffa!
Så nu är det bara att börja spara pengar så man kan köpa en sån om några år, dom ligger allt mellan 7-10tusen!

Visst är dom underbart söta!?

  



(Bilderna är från google)


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

du kan spara till en åt mig med.....hahhaha....de är jätte söta.Spara på..........kramis

2009-08-05 @ 12:54:42
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0