Måndag 24 augusti

Oj har missat skriva om helgen!! Aja får skriva lite snabbt om det nu då!

Fredag!
Sara och Alex var förbi på middag och lite alkoholiga drycker!
Sen ut på Rockbaren!

Jag hade fixat maten och det blev:
Hemmagjord potatissallad, sallad och fläskfilé spätt med egengjord marinad!
Efterrätten var blåbärsaj och vaniljsås.

Lördag:
Klev vi upp titdigt för att åka till kungenskurva på en bliträff, JDM vs. Tyskstuk.
Vi körde även genom Stockholms centrum det var skoj och spännande!!

Söndag:
  Vart det bara att ta det lungt med en lång sovmorgon och en promenad med Sara och film

Idag så fick jag en rosa sittpuff av gullet som ska vara till det blivade sminkbordet han ska fixa till mig!
Han är så underbart gullig min mysBjörn jag är en lyckligaste tjejen som finns!! <3 <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0