Nya kläder!!


Det var riktigt trevligt och skoj igår på våran shopping tur! det vart typ 2 timmar inne på New Yorker och 600kr fattigare!!
Jag har iaf köpt den ultimata Ina myströjan!! Har kollat på den för någon vecka sen men hade inte pengar då så jag tänkte aja den finns säkert kvar..Det var 1 kvar i min storlek och färg!!!!
Det vart även ett lnne, en lite fest tröja/tunika och ett par jeans!! Allt för 600kr!!!



Den är helt underbart mjuk HELA tröjan!!



Sen så har vi fått veta nu att flytten blir på tisdag! Så jag får fixa på förmiddagen och göra allt smått själv tills Björn kommer hem så man kan ta allt stort! Vi längtar riktigt mycket nu!!

Vad som händer i helgen vet jag inte riktigt, blir väl att packa men vi har inte så mycket mera att packa..
Blir väl lungt eller så hittar vi på nå kul får väl se!





Kommentarer
Postat av: Anneli & Pappa

Vilken superhärlig tröja....myyyyyssss!

2009-09-01 @ 17:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0