Onsdag 12 augusti

Idag har det inte hänt så mycket som vanligt har suttit och surfat på intrenet och hittat massa prylar!
Dom senaste veckorna har jag och Björn pratat mycket om inredning och vad vi vill göra i nya lägenheten och en sak som jag ev kommer att ha är ett sminkbord!

En vanlig spegel och något bord och en pall, sen hade Björn tänkt göra lite "Hollywood" känsla av det med två lampor från Ikea.

Med denna på varje sida av spegeln så blir det bra ljus och snyggt!
 

Sen har jag hittat en rolig pryl att ha vid bordet en "Blåsapa"!!
Den är tillför att blåsa nagellacket tort och hur söt som hellst!!
Finns på coolstuff.se



Just nu regnar det som tusan ute, inte trevligt!! Hoppas att det inte är detta vädret hela helgen, då kanske det inte blir Vallåkra..undrar vad man skulle hitta på att göra annars?!?!

OJ! Nu blixtrar det och dundrar på, jag vill att älsklingen ska vara hemma nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0