Shopping!


Idag ska jag iväg till Norrköping och shoppa med Sara!! Det ska bli riktigt kul!! Jag/vi har bara en butik i sikte: New Yorker!!
Jag vet av en tröja jag ska köpa där men sen får man se vad man hittar, jag fick extra pengar av min sötnos så jag kunde unna mig lite extra idag, han är så underbar!!!
Ska självklart lägga upp bilder på mitt inköp! Tror även det blir en sväng på Lagerhaus :)

Annars så händer det inte så mycket just nu, jag har börjat packa lite smått. Det låter som om vi kommer att kunna flytta på måndag! Det ska bli riktigt härligt att flytta!! Är lite less på denna lilla 1a nu.

Det börjar kännas som mera vårat hem nu här i Nyköping. Det har tagit ett tag innan den känslan kom men nu börjar det nog kännas som hemma, bara ett jobb till mig som fattas så blir det nog bra!
Nu har jag mig ju en vän som jag umgås med och det är riktigt kul!!



( Bild från www.deviantart.com )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0