Friends?!


Dagens grubbel!
Jag vet att man måste "sälja" sig lite när man ska skaffa vänner. Jag vet att jag är kräsen oxå när det gäller mina tjejkompisar.  Men hur svårt ska det vara att bara kunna hitta någon att umgås med?!
 Är jag en jobbigt person att vara med?

Jag är ju bara mig själv! Ärlig, snäll och försöker ju vara lite rolig med men det verkar inte duga?!
Tur man snart ska börja "leva" i garaget bara skruva och göra det man tycker är kul!

Aja nu har jag lättat mitt hjärta lite..

Försöka med nya tag att hitta sig en vän!


(Bild från google)

Kommentarer
Postat av: Anneli & Pappa

Du är väl en toppenbra kompis...att ingen förstår det, tänk vad mycke bus dom missar ;) Blir nog bättre när du börjar jobbet oxå!



Kram från oss//

2009-08-13 @ 17:56:09
Postat av: Bettan

Lilla goa vän.... det är alltid tufft att hitta nya vänner när man flyttar. Men du kommer säkert att träffa nån. Vet själv hur svårt det var att få nån nära vän när jag flyttade från trollhättan men nu har jag flera.

Massor av kramar till dej

2009-08-15 @ 11:41:41
Postat av: angelsusanne

Oj....kompisar är svårt att hitta.Men gumman du har väl inga problem.Du är ju världens goaste.Men som sagt de kommer inte om du sitter i lägenheten.Kolla om det finns några kurser tex.målning eller något annat då lär du känna folk.Men du vet ju att du har många kompisar(mest killar)och det gör tjejor rädda....jag vet av egen erfarenhet.Men det går nog bra för dig.Vi håller tummarna/Stora kramar mamma

2009-08-17 @ 08:34:20
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Sara

Meh nu har du juhe mig gumman!!!! :DDD

Du o jag <3

2009-09-01 @ 13:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0