Torsdag 20 augusti

Idag har jag fixat lite på stan och städat lägenheten behövdes verkligen dammsugas! Fattar inte varför man tappar så j*vla mycket hår?! Men men nu är det fint iaf!

Igår så var jag ute med en kompis! Är riktigt glad jag hittat någon man kan umgås med!!
Det är en kompis till Björn (och mig) han har skaffat sig en tjej som är jätte trevlig och jag tror vi kommer ha det rätt skoj tillsammans får väl bli en tjej kväll ute någon helg gissar jag på!!

För övrigt i dag så ska vi till Norrköping på Rix fm festival. Sara ( min nya vän) som är ifrån Norrköping tyckte vi alla 4a skulle dit för hon har visst varit på det  några gånger!

Sen i morgon kommer dom 2 över på middag hos oss, ska bli roligt! Alla ni som känner mig vet att laga mat är något jag tycker är kul speciellt då man ska bjuda folk. Blir god mat lagad på mycket kärlek! Vad det blir säger jag lite senare ska ju bli en överraskning!!


Nu har jag en fråga till er läsare!!
Vi ska på bröllop på nyårafton och jag försöker hitta en bra klänning som följer klädkoden: kavaj!
Jag hittade en igår som jag gillar!!
Nu är frågan denna, passar den som bröllops kläder?!?!
Om man har armband,halsband och örhängen i någon tuff färg och en sminkning i lite färg kan det funka då?!?!












Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är för mkt begravningskänsla. På ett bröllop ska man ha färgglada kläder. Inte svart eller vitt. Svart är dystert och vitt får/bör endast bruden ha!

2009-08-20 @ 15:54:30
Postat av: Sara

hihiih :) Jag kan inte mer än att hålla med förgående talare, klänningen är mkt fin men man ska inte ha svart/vitt på bröllop dessvärre....

MEN jag hade det på min brorsbröllop med en färgglad skarf till o en jävla massa smycken:P

2009-08-20 @ 16:47:56
Postat av: angelsusanne

visst funkar det med svart om du piffar till dig lite med färg glada smycken.Annars ser det ut som begravning fast i Spannien ska alla ha svart på bröllop som betyder tur.....men jag tror du blir super fin i denna klänning/kramis

2009-08-21 @ 08:41:09
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Bettan

Svart är ju inte en färg som man brukar ha på bröllop men jag håller med susanne... man kan piffa till det med färg på accessoarerna som scharf, skor, handväska mm

2009-08-21 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0