Torsdag 6 augusti

Igår kväll var vi och grillade med Björns bror Daniel, hans tjej Jenny och några kompisar till dom.
Det var väldigt vakert ute och mysigt och såklart gott med mat!

Både vi och hundarna badade!



Vacker sol över sjön!


I tisdags så bestämde jag och Björn oss för att börja med lite träning, gym är tråkigt så vi provade att simma!
Det är skönt och man får den träning som vi är ute efter så nu ska vi köra stenhårt på att simma 2ggr i veckan (tis, tor) och vara ute och promenera på dom andra dagarna!
Det känns rikitg skönt att börja få igång sig själv att göra någon aktivitet speciellt nu när hösten närmar sig och så är det ju bra för Björn som sitter och tatuerar folk i konstiga ställningar ibland så lite simming är nog helt lagom för oss!

Vi har även börjat följa en "ny" serie Heroes. Jag missade den totalt då den gick på tv och så hittade vi den första boxen billigt, Björn har redan sett hela den och jag vart helt fast i serien!!

Här kan ni som inte vet vad det är se lite vad det handlar om:





Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Bra att ni har funnit något ni gillar alltid bra att röra på sig.Själv ska jag oxå börja sten hårt att träna....nu ska mammas gamla fett bort...hahahah Hoppas att ni får en trevlig helg.Santina och Peder far iväg själva på tävling Östersund medans jag har SPA.Skönt med värme/kramis

2009-08-06 @ 23:38:05
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0