Tråkigt..

Ursch börjar vara less på att sitta hemma nu..tur man flyttar snart så man har något att göra!!
Idag så har jag lekt lite med mobilen, blev några knasiga bilder på mig!!

Så kan det bli då dagen är seg...


Ikväll ska jag dra med mig Björn till badhuset och simma lite så man får använda lite energi!!
Annars blir det nog lungt kanske se en Disney film!
Till middagen blir det octodogs (hotdogs)!! Tyvärr har jag inte verktyget för att göra riktiga men går med en vanlig kniv med!!

Kul sätt att göra maten roligare! Undra om man kan färga makaroner?!?!



Kommentarer
Postat av: Mikkan

Erkänn att du vart lite imponerad av min octodog ;D

2009-08-11 @ 18:31:44
Postat av: angelsusanne

cool...den måste jag ha.Du kan färga spagetti....karamellfärg i vattnet när du kokar dem/kramis

2009-08-11 @ 21:09:53
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0