Vallåkra 2009!

Helgen har varit full av äventyr!!
Det började på fredagen då vi körde ner till Jönköping gick lite på stan och sedan åt middag hos Ronny och Natalie.
Lördagen så skulle vi åka ned ner till Helsingborg med Ronny och Natalie i deras bilar, Nissan s15 Silvia!
Det började med att vi tvättade bilarna!

Resan var lång med väldigt kul!! När vi kom fram till Helsingborg var det folk och bilar i hela stan så vi körde runt och snackade med folk och tittade. Senare på kvällen var det träffar litte här o var.
Det var även våran 1års dag i lördags så den firades med massor av bilar och massor av däckrök!!

Senare på natten så åkte vi och tvätta bilarna igen så man slapp stå i tvättkö på morgonen innan utställningen.
Vid 2tiden så ställde vi undan bilarna för att få någon timmas sömn, måste säga att jag sov iaf rätt bra i bilen! Tur man är liten och kan vika ihop sig till en boll!!

Kl 06.00 öppnades träffen för utställningsbilarna så var bara hitta sig en plats och putsa det sista på bilarna!
Vi gick runt hela dagen och tittade på alla bilar som stog där och så satt vi vid deras bilar ett par timmar med!
Vid 15.00 så fick man lämna stället så då började vi dra oss hemmåt.

När vi var framme och hade tackat och sagt hej då så for vi till våran kompis Mickan.
Vi stannade hos henne för att Björn var ändå ledig måndag så vi tänkte umgås lite! När vi skulle ta bilen på måndag eftermiddag för att gå lite på stan så börja bilen att jävlas!
Det blev att bli bogserade till Björns föräldrar för att vårat värmepakten hade gått totlat! Min nödlagning jag gjorde för någon månad sen hade slutat funka så motorn gick varm och vi hade en stor pöl av glyckol i bilen!!
Det är nu fixat iaf tills vidare!

Så det var våran helg lite snabbt skrivet!
Nu kommer lite bilder:


Självklar fanns det några rx7or som jag dreglade vid!! (bild2)
 


Denna bilden tycker jag vart riktigt bra!!



För er som är lite nyfikna på vad Vallåkra är å hittade jag en video på vad som hände på lördagkvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0