Fredag 4 December!


Gäsp! Idag sitter en trött Ina framför datorn. Blev lite senare igår än vad jag brukar vara uppe. Blev övertid på Björns jobb igår, jag var där och städade i studion medans Daniel tatuerade Petter (deras bror). Den blev riktigt grym! Blev en haj på hela underarmen. få se om den dyker upp på bild på hemsidan sen när den är klar. 

Upptäckte i morse att jag har fått massor av nya läsare!! Jättekul! Välkommna! :)

Idag blir det jobb fram till kl. 15.00 sen hem och packa allt i bilen för att åka ner till Jönköping. Ska bli riktigt kul åka dit, saknar den staden! Blir att vara hos Björns föräldrar över helgen och lördagen kanske åka in till stan för att kolla runt lite och lämna några däck till gamla ägaren till våran bil, kanske hitta flera julklappar med!


Grabbarna utanför studion! (min Björn till vänster)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0