Fredag 18 December!


Goddag alla bloggläsare!! Nu har jag nyss ätit min lunch och satt mig vid datorn med "Banditrock"(webbradio station) på högre volym än när vi jobbar!! Det är det bästa radio stationen som finns tycker jag, synd att den bara finns i Stockholm och Göteborg...Hoppas den kommer finnas överallt någon dag!!!
http://www.bandit.se/webbradio/frameset.php

Idag är jag på så jävla härligt humör!!! Det är strålande sol, -7grader ute, snön ligger fint överallt och det är bra flyt på jobbet!! Vi har suttit och jobbat undan massa gamla pappershögar och skickat lite fakturor så det känns riktigt bra att ha kolla på alla papper nu!!
När jag kommer hem blir det att röja lite hemma, har inte haft tid i veckan för att städa så det blir idag!! Hoppas att vi kan ta fram våran julgran ikväll när älskling kommer hem!! Då är all jul framme, det är så mysigt!!

Igår var det ju julbord på jobbet, det var väl ingen höjdar mat men trevligt att umgås lite utan att behöva tänka på jobb!
Jag borde få veta nästa vecka om jag kommer att vara kvar efter nyår, nu går min praktik ut den 5januari så då kan jag inte vara här om jag inte blir iaf provanställd!? Jag har inte fått några klara besked än så jag är lite orolig att jag ska behöva börja om från början...Men jag har då visat vad jag går för och att jag är seriös, har inte kommit försent en ändå gång, gör det jag ska och är trevligt och glad!! Så bara vänta och se!!



                                                               (Bild: google.se)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0