God Jul!!


Idag vart det bara jobb till 12 och det var väldigt segt, hände inte så mycket!! När jag hade slutat så tänkte jag vara på stan och sätta in pengar och hämta ut ett paket men det var fullt på alla parkeringar i stan så jag blev less och körde hem och parkerade och tog mig en 30min promenad i stället. Just nu är jag i studion och kollar när grabbarna fixar i studion. Ska snart åka hem och lägga in en tvätt i maskinenoch diska undan så packa inför veckan som kommer!! Redan i morgon åker vi till Katrineholm och firar Jul med min pappa sen sover vi där och åker vidare till Jönköping på fredag. Jag vet inte när jag skriver här igen men ska försöka innan det nya året börjar!! 
Så hoppas alla har en trevligt jul och ett gott nytt år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0