Helgen i Jönköping.


Som ni alla vet så spenderade vi helgen i Jönköping! Det var jätte kul att träffa "svärföräldrarna" och vara i Skarpemo. Saknar Jönköping riktigt mycket!
Fredagen vart inte så mycket gjort, blev att äta lite när vi kom fram och kolla på deras nyrenoverade vardagsrum, blev jätte fint!!!

Sen på lördagen så åkte vi in till Jönköping och gick på stan och på A6 där fick jag en jätte fin jacka av min älskling! Ska visa den någon dag, har inte hunnit tagit några kort än. Sen var vi även och mötte upp nårga kompisar, en av dom har våran Honda och byter skärmkanter på den så vi var även i hans garage och tittat till bilen. Hälsade även på hemma hos Håkan och Tina och deras lilla Elliot! Så grymt söt unge!! Blev prat och fika innan vi åkte hemmåt till Skarpemo igen för att äta en god middag och se på film. Blev flickan som lekte med elden, den var rätt bra. Bättre än 1a filmen iaf, tycker att den var för obehagligt!
Söndagen blev rätt lugn.

Vid 18 tiden på söndagen så åkte vi mot Nyköping igen. När vi kom hem så vart det lite kvällsfika vid tvn innan vi gick i säng.
Jag hade jätte svårt att somna så jag var inte alls sugen på att kliva upp i morse så ikväll blir det tidigt!!
Ska försöka färga håret själv i eftermiddag!! Hoppas det blir bra!! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0