Minus!!!


Wiie! Jag blev faktiskt lite glad idag när mätaren visade -5! Kanske kan få se lite snö snart, hoppas!
Idag är jag på jobbet, tog bilen så jag skulle slippa gå iaf. När jag gick ner för att åka iväg så gick inte bilen att låsa upp, låset hade frysigt!! Som tur så har jag låsspray och en älskling som kände på sig att det skulle vara något så när jag gick in igen för att hämta sprayen så var han redan uppe ur sängen och påklädd!

Veckans "Att göra"

Idag blir det jobb och sen ikväll hämta Petter på busstationen och sedan åka till Oxelösund och hämta Björn som måste jobba över ikväll.

Imorgon blir det jobb och efter jobbet bli hämtad och åka till Oxelösund för att umgås och städa i studion (Jag försöker städa där 1 gång i veckan för att hjälpa grabbaran lite) Sen hem och packa inför helgen.

Fredag så blir det jobb igen och sedan försöka åka till Jönköping så fort vi har slutat! Då blir det att spendera helgen i Skarpemo, ska bli riktigt mysigt och komma från stan lite och få umgås med hans härliga föräldrar!!

                                                              Jönköping!
                                                       

(Bild: google)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0