Planer..


Igår på vägen hem till Nyköping så satt jag och älsklingen och prata om vad jag ska ha för EGEN bil.
Eftersom Venton är Björns och Hondan är iaf våran men han som "bestämmer" det mästa på den så nu ska jag få en egen till nästa höst att bestämma över!! Men då är ju frågan vad ska jag ha för billig brukis?!?!
Jag satt och prata massor och tänkte och drömde om vad jag ska göra med MIN bil!

Mina planer just nu om bilen:
Det blir en VW Variant -93 (kombi) som blir lite special! Ska sätta en Vento front så vi har likadana bilar fast olika bak. Sen ska den vara svart,grafitgrå eller militärgrön(matt)?!, mörktklar glas i lycktorna fram och mörka bak, låg, bred, feta fälgar rosa kanske?! (minst 8") och lagom med rosa detaljer i inredningen typ sömmar osv.
Jag är helt såld på den ideén!! vad tycker ni?!?!

För er som inte vet hur en Variant ser ut så här är en bild från blocket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0