Pole aerobic?!


Jag har funderat mycket på vilken träning som passar mig bäst, har provat styrketräning, kondition, simma m.m.
Men jag tror jag har hittat det som skulle passa mig perfekt!! Pole aerobic! En träning där man använder hela kroppen, känner sig sexig och det bästa! Man kan ha high heels!! I vilken träning går det?!
Det man behöver är en tränings dvd så man vet att man gör rätt och en strippstång. Det är ca 2000kr för allt det sen är det bara att dansa. Det är många kändisar som tränar på det sättet och det är både bra och roligt!!

Får se om man kanske skulle försöka börja med det till våren kanske då man har mera plats hemma för att sätta upp en stång. Det bästa är ju en stång som är portabel. Här är en sida där allt finns, men det finns även att få tag på billigare stångar om man letar lite! http://www.poledance.nu/ Får flirta lite men älsklingen och se om han går med på detta inköp, det blir iaf billigare i längden än ett gymkort!!

Om jag ska börja med detta då skulle jag vilja ha dessa skor att dansa loss i, Riktigt tuffa tycker jag!! Skorna är ifrån http://www.trashy.com

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0