Snö kaos!


Tittade ut i morse och såg nästan inte ut för att det var massa snö på fönstret!! Det har kommit flera centimeter i natt. När jag gick ut så var det nästan helt oplogat!! Sörmläningar har nog aldrig sett snö förr känns det som, var ju inte dirket oförväntat att det skulle vara snö i morse eller?! Vägarna var väl plogade men alla gågator var väldigt dåligt fixade!! Men man får väl inte ha så stora förväntningar när det oftast inte är snö här. Läste på aftonbladet.se i morse när jag kom till jobbet och det var över 30 olyckor som hänt sen snön kom..sjukt!!

Detta blir första snön jag ser för denna vinter och igår började jag längta efter min skoter som jag sålde förra året.. Hade varit kul att få vara ute och köra några mil på den, men det hade inte gått här!! finns ingenstans att köra och inte nog mycket snö heller!! Man får åka upp till mamma i mars då är det härligt väder och bra skoter före!!! 

                                                  Jag och min Arctic cat Prowler!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0