Söndag 27 December

Hej alla läsare! har ni haft en bra jul??
Nu är vi i Jönköping/Skarpemo eller vi har varit här sen den 25 men har inte haft tid att skriva något förens nu. 
Det var mysigt att fira julafton med pappa och familj, fick många fina julklappar! Så firades det jul hos Björns föräldrar i fredags då blev det flera fina julklappar!! Tack så mycket alla!!
Mamma hade skickat ner ett paket till oss med grillpinnar som vi önskat oss och så fick jag massa söta saker av mina systrar!!
Av pappa och familj fick vi fina lampor och bäddset från "bolagret", Xbox spel, coctail glas och bok med olika "recept" kommer inte på vad allt var för jag har inte sakerna här men ska ta kort på allt när jag kommer hem till Nyköping igen.
Julafton nr2 så fick vi en mixer(grön^^)och verktyg till öppnaspisen och lite till.
Av min underbara älskling så fick jag skullcandy-hörlurarna som jag länge viljat ha!!! Och så Heroes säsong 2!!
Sen fick jag en rätt rolig sak. Det märks att han verkligen känner mig och vet vad jag gillar, jag måste berätta från början! Jag satt för några veckor sedan och kollade på roligaprylar.se på jobbet och hittade en söt liten "lyckokatt" som ser ut som ett ägg och låter och pratar japanska. Jag kom hem och sa till Björn att jag hittade en roliga sak som skulle vara kul att ha! Då hade han redan beställt den för en vecka sedan!! Lite roligt tycker jag!!

Yurakoro Lyckokatt Länk:  http://www.roligaprylar.se/Yurakoro-Lyckokatt.html

Söt video på youtube när en katt lekar med lyckokatten: http://www.youtube.com/watch?v=j9ZilTyI99w








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0