Tisdag 15 December!


Imorse fick jag den otrevligaste väckningen på länge!! När väckarklockan ringde så spelades "Svennebanan" på P3!! Jag verkligen HATAR den låten så jag vakande med några fina ord och en hård hand som slog till snoze  knappen rätt fort!! Men som tur va så blev mitt humör på topp när jag tittade ut genom fönstret och såg flingor dansa ner från himmlen och landa på ett vitt tunnt täcke av snö. ÄNTLIGEN så är det snö!! Nu känns det mera som december och jul, detta behövde jag verkligen för att min julkänslor ska vara på topp!!

Tittade lite på youtube nu på morgonen och hittade den bästa julreklamen som funnits!! "Coca cola" reklamen där lastbilarna kör och det blir julpynt och lampor där dom kör!!! När jag var liten så ville jag att dom skulle köra igenom våran by så det skulle bli lika fint och mysigt där...

Kolla klippet här:
http://www.youtube.com/watch?v=ogetBqMgau0





Idag så blir det att jobba på som vanligt och sen hem och städa lite så vi kan ta upp granen i morgon då är det 1vecka kvar till julafton!!!

Idag är det 1år och 4månder sen jag och älsklingen vart tillsammans, jag släpper aldrig taget om denna underbara kille!! Jag är så otroligt lycklig och allt är bara så perfekt!!

"Your heart is my home..Warm, cozy and nice!
It´s the only place I love to be in...Morning, noon and night!
I love you my Mr. Dreamy!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0