Torsdag 17 December!


Godmorgon, fast jag har varit vaken ett tag nu. När jag tittade ut genom fönstret i morse så snöade det riktigt mycket!! Det är riktigt kaos här i Söder!! Det saltas ju bara det hjälper ju inte mot halka..undrar om det ens finns några sandbilar här?! Men men..
Igår kväll blev det pulka åkning med tjejerna i huset och så Björn ^^ Det var kul men kallt!!

Ikväll så blir det julbord med jobbet på bowlinghallen, 1timmas bowling sedan mat!! Blir årets första julbord.
Vad som händer i helgen vet jag inte riktigt än, låter som om vi ska vara utanför Nyköping och grilla, åka pulka, dricka varm choklad/glögg och sladda omkring med bilar!! Mysdag ute med alla vännerna!! ^^

Jag har varit dålig på att lägga upp bilder men det är för att jag oftast skriver då jag är på jobbet och kan inte lägga ut mina privata bilder då. Sen så har vi äntligen fixat våran dator!! så photoshop är har inte blivit installerat än och mina blider blir så stora så jag måste förminska dom med det programet. Men jag ska göra ett inlägg sen med bilder jag tagit under några veckor nu på vårat pepparkakshus, lite julmys och så på våran gran som vi ska klä i morgon eller någon gång i helgen!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0