Torsdag 3 December!


Godmorgon bloggen! Min morgon började bra, det är så mysigt nu när man har adventsljusstake i köket! man behöver inte tända kökslampan på morgonen utan man kommer in i ett behagligt mysigt julljus istället. Det gör min morgon till en bra start, jag älskar verkligen julen det är så varmt fast det är kallt ute!
Nu har jag varit på jobbet i ca 1timma och nyss druckigt en kopp varmt te. Det är ritkitg gott!

Jag och min kollega satt nyss och prata om den blå tvättmaskinen som finns på mediamarket. Så jag började fundera om det finns flera så jag börja kolla runt på nätet och hitta en diskmaskin och kyl/frys som jag bara måste ha till vårat kök!!!  Limegröna, så jäkla tufft!!! Synd att det är lite mycket pengar att lägga ut på en hyresrätt^^ men man kan ju drömma iaf!

Här är sidan som jag hittade dessa: http://www.bagarenochkocken.se/shop/?cat_id=47




                                   



Hitta även andra tuffa saker till hemmet från samma sida!! Skulle kunna köpa massa saker därifrån om man var miljonär!


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0