Alla <3 Dag!

Idag så väckte jag Björn med frukost på sängen, Jag fick 2st piercingar till naveln, en lila fjäril med hängade "bling" och ett rosa hjärta som också hade hängade "bling". Sen har vi inte gjort så mycket. Var en sväng upp på Ikea och A6 och kollade lite. Köpte NFS Carbon till Björn så han hade något att göra medans jag gjorde 3rätters middag till oss.
Det blev skagentoast till förrätt, potatisgratäng med kyckling filé och till efterrätt blev det kladdkaka.
Jag lyckades somna i soffan en stund efter maten, det var skönt!
Vi ska snart ut på en kvällspromenad och se om det är nå folk ute på stan, det är -7 grader nu så man får klä sig varmt!

Du är den underbaraste älsklingen man kan tänka sig, ett halvår har redan gått. Jag älskar dig så otroligt mycket! Hoppas du haft en bra alla hjärtans dag!?
Massa kyssar till dig Björn.

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

Det låter som ni hade en underbar allahjärtansdag med mat och att du fick piercingar.Han skämmer bort dig gumman.....men det är du verkligen värd!!!!

Saknar er så mkt att det gör ont i hjärtan./kram mamma

2009-02-15 @ 22:24:33
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0