Lördag 7/2

Ja det var ett tag sen jag skrev...har haft mycket att göra. Jag har blivit varslad från mitt jobb så har sökt jobb för fullt men inte hittat något än..hoppas på att det dyker upp något snart!
Vi var uppe i Oxelösund i fredags så jag fick se tatuerings studion. Den var jätte fin! Bara för oss att flytta så Björn får fortsätta sitt lärlings skap där. Jag är så glad för hans skull att han hittat något som han förhoppningsvis kommer att hålla på med och bli riktigt duktig på, jag är helt säker på att det kommer gå bra för han.
Hmm något mera nytt som hänt...nja jag vet inte riktigt mer än jobbsökande och jobbat dom sista veckorna.

Björn var och jobbade i Karlskrona en vecka så jag fick  vara hemma helt själv från söndag kväll till fredag kväll! Fast tur jag har en massa vännerboxar som jag kunde se och att Mickan var och hälsade på så man inte kände sig så ensam. Men jag kan lova att Björn fick en riktig kram då han väckte mig då han kom hem! jag fick en massa piercing smycken av han 2st till naveln och 3st till tungan. Så fick jag även örhängen som ser ut som blixtar i 18K guld.

Sen så har vi gått lite på stan och på A6 kollat lite i butiker och folk, jag fick ett par nya skor av Björn han tyckte mina skulle bytas ut...undra varför hehe haft dom sen jag fyllde 18 :P
 Idag körde vi till Falköping och hälsade på Frida och Christian. Just nu är vi i Björns föräldrars hus fast dom är inte hemma dom kommer hem på torsdag, då har dom varit borta i 3veckor. Dom har varit i Indien! varmt och skönt inte som här kallt och slask! Jag är såå sugen på att få ligga på en varm strand och få mysa i solnedgången!
 Vi är här för att vi ska hämta nå delar till Hondan som vi ska köra upp till Katrineholm på onsdag, pappa skulle fixa och kolla över den lite så vi kan sälja volvon och köra med den i stället.

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

vilken tur du har haft och har som fått en sån mysig och omtänksam kille som han är.Kan du inte ta kort på sakerna du fått och sätta ut på bloggen....jag är ju så nyfiken,,,,,hahahah/kramis

2009-02-10 @ 16:36:14
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0