Måndag 23/2

Packa, packa och packa.
Det är rätt rörigt bland alla kartonger men det är väl så det ska vara då man flyttar.
Jag fick ett paket av mamma i brevlådan idag, några smycken till naveln och 2st dukar. Jag la dom på sängen och upptäckte att dom skulle vara fina som kuddar så när vi var på Ikea en sväng för att kolla om dom hade flyttkartonger så köpte jag en billig 12kr kudde. Så när vi kommit hem så fixade jag till så dukarna vart kuddar med innehållet från 12kr kudden. Vart jättebra på vårat Indiska överkast vi fick av Björns mamma från då dom hade varit till Indien för något år sen.

Blev riktigt bra tycker jag:)

 
 


Kommentarer
Postat av: angelsusanne

wow det blev ju jätte fint./kram

2009-02-24 @ 15:12:39
URL: http://angelsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0