Modell för en dag!

Björn är så underbar!!! Han fixade in mig på Nordic Makeovers "modell för en dag", så att jag skulle få bli sminkad inför festen vi skulle ha på lördagen. Man blev fixad i håret och sminkad gratis sen fick man köpa bilderna om man ville.
 Det var 3st fotografer som tog 3 olika bilder på en. En av dom var en polare till Björn så det var kul se vem det var oxå:) Bilderna vart så grymt fina och proffsiga så var ju självklart tvungen köpa några hehe:) lägger ut ett par så får ni se, jag har svårt förstå att det är jag, får se vad ni tycker...











Stjärnorna på handleden är oxå en överraskning ifrån Björn:)

Jag älskar dig så otroligt mycket min Nalle!

Kommentarer
Postat av: angelsusanne

vilka bilder.Peder vart chockad över klänningen.Men han tyckte det var fina bilder.Proffsiga bilder./kram

2009-01-26 @ 19:33:46
URL: http://angelsusanne.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Åh vilka fina bilder!!! Jätte snygg klänning också!/Ida

2009-01-27 @ 13:14:14
URL: http://minatrerum.blogg.se/
Postat av: Anna-Viktoria

Bilderna var verkligen superfina =) Jag hängde där hela helge och hjälpte Johannes med lite småplock men jag tror jag missade dig faktiskt...

2009-02-02 @ 19:04:14
URL: http://annaviktoria.blogg.se/
Postat av: Gerd

Hej Ina. Liten blir stor. Snygga bilder.

Du kan säga som en morbror lärde Gunilla när hon var liten.

Det är bättre att vara liten och snygg än stor och stygg.

Kram Gerd

2009-02-07 @ 18:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0